پرواز بی پایان







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نمیدونم چی بگم

نمیدونم چیکار کنم

اصلا نمیدونم واسه چی زنده ام

فقط میدونم  هستم و شاهد چیزاییم که نباید باشم.

ادم چه حالی میشه وقتی میبینه عشقش با یکی دیگه است؟

وقتی میدونی به عشقت نمیرسی ولی از  قبل هم بیشتر دوسش داری!

خدایا سخته این روزایی که دارم میگذرونم!

خدایا حقم نیست بعد این  همه وقت!

به خودت قسم حقم نیست!!!

خسته ام خدا 

دارم دیونه میشم

کمکم کن

بهم صبر بده . . .



نظرات شما عزیزان:

محمد ردایی
ساعت9:09---2 آذر 1392
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط دختر رویایی در 8:30 | |