پرواز بی پایان







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نمیدونم بار چندمه که بهم گفته میخوام از زندگیت برم 

و 

برای همیشه خداحافظ

اما هر بار که این حرفو زد این من بودم که معذرت خواستمو بهش گفتم که 

نه نمیشه تو بری 

اگه تو نباشی من چیکار کنم و  هر جور میشد نمیزاشتم که بره.

اما اینبار که بهم همون حرفو زد هیچی نگفتم منم گفتم باشه 

چون میخواستم اینبار اون باشه که بهم بگه تو غلط میکنی که میخوای بری

مگه الکیه

اما  اینجوری نگفت و جدی تر گفت میخوام از زندگیت برم و برای همیشه خداحافظ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط دختر رویایی در 8:11 | |